Reklamacije

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
 
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. 
 
Zahtjev za reklamaciju je moguće poslati na e-mail: info@bymoda.hr
 
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.
 
Podaci na Internet stranici su informativnog karaktera, te ne možemo garantirati da navedeni podaci i slike u potpunosti odgovaraju stvarnim proizvodima.


Naši dućani